1

Korzystam ze znaku towarowego „Drzwi do lasu” dzięki uprzejmości Pani Bogumiły Zdanowicz, prowadzącej działalność w zakresie wytwarzania biżuterii.

2

Zapraszam do zapoznania się z jej twórczością pod adresami:

4

Witam serdecznie. Jeśli serfując w sieci trafiłaś właśnie tu, to znaczy, że jak ja interesujesz się frywolitką i koralikami. Jeśli jesteś zainteresowany/a zostaw ślad w komentarzach. Zapraszam do bezpośredniego kontaktu ze mną: zgraynka@gmail.com.

niedziela, 5 stycznia 2014

Candy na 3 urodziny

Serdecznie witam w nowym roku. Tak niechcący, nie wiadomo kiedy   wyszło mi 3 lata blogowania. No... tak dokładnie to  3 lata z ogonkiem ;-)Zachwyciły mnie bransoletki Ani z dziergadła.... Postanowiłam nauczyć się ściegu herrigbone.  Ścieg który wydawał mi się strasznie trudny okazał się całkiem przystępny. Tak to jest, że wszystko co nieznane wydaje się trudne i niezrozumiałe. Zapięcie wyszyte z koralików może za ozdóbkę  robić.  Bransoletkę na rozdawajkę przeznaczam . Do końca candy troszkę czasu jest więc jeszcze coś wydziergam , aby niespodzianke  jakąś dołożyć .

Teraz zasady
Wystarczy
-napisać komentarz pod tym postem
-dodać  poniższy baner lub link do tego posta na swoim blogu/facebooku/czymkolwiek, niech wieść się szerzy !
-poczekać na losowanie 26 stycznia









17 komentarzy:

  1. chyba pierwsza:) moze wkoncu dopisze mi szczescie

    OdpowiedzUsuń
  2. to cudo może będzie moje.............

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy bloga :) Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna bransoleta!!!!!!!!!!!!!! Oj oby się udało wygrać takie cudeńko na Nowy Rok. Gratuluję 3 latek i życzę kolejnych owocnych w ciekawe posty i piękne robótki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje rocznicowe :) i ja chętnie zapisze się na tę zabawę :) banerek umieszczony na moim blogu: http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę dalszej owocnej pracy twórczej i oczywiście owocnego blogowania

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję kolejnej rocznicy :) z miłą chęcią zapisuję się do zabawy i jednocześnie zapraszam do mojej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To i ja ustawiam się w kolejce :) i życzę kolejnych tak pracowitych lat :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się i gratuluję rocznicy

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję trzech lat blogowania :-)
    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  11. 3 lata to dużo , gratuluję, zapisuję się się do Twojej zabawy piękna ta bransoletka. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna jest ta bransoletka, więc z wielką przyjemnością zgłaszam się do zabawy :) Banerek na blogu lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja stanę w kolejce, bo bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O, to ja też bym chciała - bo nie dość, że bransoletka piękna, to ja człowiek niekoralikujący jestem :)
    Banerek powieszony na blog.sowiarnia.pl
    I oczywiście gratuluję rocznicy - 3 lata to już szmat czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również marzę o nauczeniu się ściegu herrigbone - "przyglądałam" się ostatnio kursowi. Muszę w końcu spróbować, bo mi się tak "uplecione" nośniki do wisiorów podobają.
    Fantastyczna bransoletka - z wielką nadzieją o niej pomarzę .
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. skoro można to się zapisuję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję 3 rocznicy:)
    Z przyjemnością wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :))) Jest dla mnie najpiękniejszym wyróżnieniem :)))