1

Korzystam ze znaku towarowego „Drzwi do lasu” dzięki uprzejmości Pani Bogumiły Zdanowicz, prowadzącej działalność w zakresie wytwarzania biżuterii.

2

Zapraszam do zapoznania się z jej twórczością pod adresami:

4

Witam serdecznie. Jeśli serfując w sieci trafiłaś właśnie tu, to znaczy, że jak ja interesujesz się frywolitką i koralikami. Jeśli jesteś zainteresowany/a zostaw ślad w komentarzach. Zapraszam do bezpośredniego kontaktu ze mną: zgraynka@gmail.com.

niedziela, 30 czerwca 2013

Wakacyjnie

Drugi dzień wakacji, dziś rano moje dziecię na kolonie wyprawiłam, a sama odpoczywam i..............
Co nie co wykończyłam końcówkami,  jest to część pracy którą najmniej lubię,wolę pleść koraliki. Więc w kolejności przypadkowej, pierwsza się wcisnęła nakrapiana :-)
6 koralików w rzędzie  sekwencja 3a1b; koraliki TOHO 80 Opaque-Frosted Jet i Silver-Lined Crystal





 Bransoletka i bralok do komórki  w odcieniach brudnego różu. Koraliko TOHO Round 110 Opaque-Lustered Lavender i Opalique-Frosted Lavender; 6 koralików sekwencja 4a2b




kolejna też z TOHO80 ale koraliki są owalne i okrągłe, sekwencja 2a2b2c na 6 koralików




6 komentarzy:

  1. Cudne!! Tak mnie inspirują czyjeś wyroby biżuteryjno-makramowo-koralikowe, że powoli sama się przygotowuję do działania w tym przedmiocie. Serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak samo właśnie jak Karolina - nabieram chęci i przygotowuję się teoretycznie podglądając innych :) Śliczna ta czarna w srebrne kropki - przypomina mi gwiazdy na niebie. Komplecik w brudnym różu też świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :) Ja osobiście uwielbiam te kręciołki - one mają taki swój niesamowity urok :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są Twoje bransoletki- brudny róż jest moim faworytem. A to połączenie różnych faktur- Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. tych gwiazdek to ja sie chyba nigdy nie nauczę:((( Twoje są piekne!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :))) Jest dla mnie najpiękniejszym wyróżnieniem :)))