1

Korzystam ze znaku towarowego „Drzwi do lasu” dzięki uprzejmości Pani Bogumiły Zdanowicz, prowadzącej działalność w zakresie wytwarzania biżuterii.

2

Zapraszam do zapoznania się z jej twórczością pod adresami:

4

Witam serdecznie. Jeśli serfując w sieci trafiłaś właśnie tu, to znaczy, że jak ja interesujesz się frywolitką i koralikami. Jeśli jesteś zainteresowany/a zostaw ślad w komentarzach. Zapraszam do bezpośredniego kontaktu ze mną: zgraynka@gmail.com.

czwartek, 17 stycznia 2013

czapka

Tak jak wcześniej pisałam, rozpędziłam się, 
do drutów  przekonałam i ......
kolejną  wersje czapki zrobiłam . 




Zatrzymać się nie mogłam, a że włóczki było  troszkę więcej  powstała jeszcze jedna czapucha z szyjootulaczem :-)



6 komentarzy:

  1. Śliczny komplet i Poppy :-)
    Kolor cudny :-)
    Pozdrawia serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten wzór czapki , szkoda tylko że mam uprzedzenie do noszenia nakrycia głowy .
    Z kwiatuszkiem podoba mi się bardziej ,chociaż wiem ze to ten sam schemat ale maki lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyglądają oba kompleciki. Ja nie potrafię rozszyfrować tego sposobu na czapę nr 1 :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Effcia to fajnie opisała i z jej opisu korzystałam robiąc czapkę, a ja w drutowych opisach niekumata raczej jestem ;-) Przy pierwszej czapce odnośnik do opisu dałam http://drzwidolasu-zgraynka.blogspot.com/2012/11/w-oczekiwaniu-na-zime.html

      Usuń
  4. Fajna na czasie i kolor świetny [czapka mi odejmuę urodę] ha ha pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :))) Jest dla mnie najpiękniejszym wyróżnieniem :)))